NGM 27 Mayıs’ta Legacy Ottoman Hotel’de gerçekleşecek bir workshop ile indoor reklamcılık ve dijital ekranların etkinliği üzerine yapılan araştırmaları paylaşacak.
Firma sahipleri, marka yöneticileri, reklam ve medya planlama ajansları ile çeşitli sektörlerden ilgili kişilerin davet edildiği bu toplantıda; çalıştığımız Araştırma Şirket Temsilcileri ve Indoor reklamcılığın gücüne inanan sektörden ve müşteri kanalından çok değerli konuşmacılar olacak.
Indoor reklamcılık ve dijital ekranların etkinliği üzerine araştırma sonuçları ve tecrübelerin paylaşıldığı Workshop’ ta en büyük sürpriz ise Amerika’daki Nielsen Araştırma’nın dijital ekranlar üzerinde yaptığı araştırmaların başında olan Paul Lindstrom’un 4th Screen Report’u sunacak.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]